Google, deprem bölgesi için yaptığı yardımları duyurdu

Google afet bölgesine yaptığı yardımları duyurdu. Google, afet bölgesi için geliştirdikleri sistemi ve sağladığı yardımları anlattı.

Google, deprem bölgesi için yaptığı yardımları duyurdu
Yayınlanma:

Google afet bölgesine yaptığı yardımları duyurdu. Google, afet bölgesi için geliştirdikleri sistemi ve sağladığı yardımları anlattı.

Yardım ve kurtarma çalışmaları için finansal kaynak

Google, yaşanan felaketin ardından yardım ve kurtarma çalışmaları için 5 milyon dolardan fazla maddi yardım yaptığını duyurdu. Bunun yanı sıra, Google.org ve YouTube aracılığıyla sivil toplum kuruluşlarına özel reklam hibeleri sağladığını açıkladı.

Acil Durum Bilgileri

Google, kriz anlarında insanların güvenli kaynaklara ulaşabilmeleri için Arama ve Haritalar'da SOS uyarıları ve deprem sarsıntı haritaları oluşturarak bölgeye yardımcı olduklarını söyledi. Google, bölgedeki insanların kritik kaynakları aradıklarında, acil durum telefon numaralarına, yerel makamların doğrulanmış web sitelerine ulaşabilmelerine olanak sağladıklarını duyurdu. Yeni oluşturulan acil durum eczaneleri, barınma alanları, acil durum veterinerleri, kapalı yollar ve yol durumu hakkında afet bölgesine özel çalışmalar yaptıklarını açıkladı.

Deprem Uyarı Sistemi

Google, Kahramanmaraş'taki deprem öncesinde Android cihaz kullanıcılarına acil durum bildirimi gönderdiklerini ve bölgedeki insanları depremin merkez üssü hakkında hızlı bir şekilde bilgilendirdiklerini açıkladı.

Afete Özel Yazılımlara Destek

Google ayrıca, 20 bin bağımsız bilgi teknolojisi gönüllüsünden oluşan Açık Yazılım Ağı topluluğunun geliştirdiği afet.org çatısı altındaki afetharita.com, afetbilgi.com, afetdestek.org, deprem.io, beniyiyim.com gibi uygulamalara da Google Cloud ve Developer ekipleriyle bulut ve harita hizmetlerimiz aracılığıyla destek verdiğini duyurdu.

Reklam Denetimleri Sıkılaştırıldı!

Google, dolandırıcılık vb gibi durumlar için reklamları sürekli kontrol ettiklerini, anahtar kelimelerin kontrol edilmesini sıkılaştırdıklarını ve reklam URL'lerini daha fazla izlediklerini açıkladı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.