Gençlerin en çok tercih ettiği marka MediaMarkt oldu
Z kuşağının önemli bir kısmının da dahil olduğu genç nüfus, bakış açıları ve tutum farklılıklarıyla diğer kuşaklardan çeşitli özellikleriyle ayrılıyor.
Türkiye ise genç nüfus oranıyla ön plana çıkan ülkeler arasında yer alıyor. Öyle ki TÜİK’in (Türkiye İstatistik Kurumu) 2022 Mayıs ayında açıkladığı “İstatistiklerle Gençlik, 2021”[1] raporuna göre yüzde 15,3 genç nüfus oranıyla Türkiye, Avrupa Birliği ülkelerinin çok daha üzerinde bir ortalamaya sahip. Bu nedenle ülkemizde gençlerin markalar hakkındaki düşünceleri, kurumlar tarafından büyük önem taşıyor.
Bu bağlamda Beykoz Üniversitesi’nin akademik desteğiyle “G250 Türkiye Gençlik Endeksi" 2022 Araştırması’nı düzenleyen Türkiye İtibar Akademisi, geçtiğimiz günlerde genç kitlenin en çok güvendiği ve tercih ettiği markaları açıkladı. Sektöründe Avrupa’nın açık ara bir numaralı markası olan MediaMarkt, 18 – 24 yaş arasındaki gençlerle yapılan araştırmada gençlerin de bir numaralı tercihi oldu.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.