Engelsiz mağaza Konya’da hizmet vermeye başladı

Engelli bireylerin sosyal hayata eşit ve bağımsız katılmalarını desteklemek amacıyla çalışmalar sürdüren Turkcell, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında uygulamaya aldığı ‘engelsiz mağaza’ konseptiyle Konya’da da hizmet vermeye başladı.

Engelsiz mağaza Konya’da hizmet vermeye başladı
Yayınlanma:

Teknolojinin fırsat eşitleyici gücünden yararlanarak, engelli bireylerin sosyal hayata eşit ve bağımsız katılımlarına destek olmak için faaliyetlerini sürdüren Turkcell, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında uygulamaya aldığı ‘engelsiz mağaza’ konseptine Konya’yı da dahil etti.

Yeni nesil mağazaların engelli bireylerin ihtiyaçlarına yönelik ve rahatça ziyaret edebilecekleri şekilde tasarlandığı ‘engelsiz mağaza’lar ile müşterilere son teknoloji ürünler ve dijital servis çözümler sunuluyor.

Tüm satış kanallarında müşterilere kapsayıcı çözümler sunmaya odaklandıklarını belirten Turkcell Bireysel Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kadri Özdal, “Turkcell olarak mağazalarımıza yaptığımız tüm yatırımlarda, yenilikçi ürün ve servislerimize erişimde kimseyi geride bırakmıyoruz. Sektördeki öncü rolümüz, toplumun her kesimine hitap eden ve sosyal bariyerleri ortadan kaldıran projelerimizle daha da güçleniyor. Kapsayıcı ve erişilebilir satış stratejilerimizin bir sonucu olan ve Aralık 2020’de İcra Kurulu onayıyla GSMA Erişilebilirlik Prensipleri’nin arasına eklenen engelsiz mağaza projemiz, engelli bireylerimizin Turkcell deneyimini rahatça yaşayabileceği bir konsept sunuyor. Engellilerin yaşam alanlarını kapsayıcı desteğimizi sürdürüyoruz ve bu yönde çalışmalarımız devam ediyor. Mayıs ayından bu yana 81 ilde belirlediğimiz 103 engelsiz mağazada, engellileri tam donanımlı erişilebilir çözümlerle buluşturuyoruz. Müşterilerimizi engelsiz mağazalarımızdaki son teknoloji ürünleri ve dijital servis uygulamalarımızı deneyimlemeye davet ediyoruz” dedi.

Turkcell’in Konya’da hizmet veren engelsiz mağaza vitrinlerinde ‘engelsiz mağaza ikonu’ yer alıyor. Mağazalarda görme engelliler için hissedilebilir zemin ve Braille etiketleme bulunurken, Hayal Ortağım uygulaması üzerinden de kapalı alanlarda navigasyon teknolojisi kullanılıyor. Aynı zamanda işitme engellilere özel işaret diliyle hizmet verilirken yine işitme engellilere, görüntülü çağrı merkezi çalışanların tabletinden hızlıca bağlanarak destek verebiliyor. Bedensel engelliler için de çeşitli çözümler barındıran engelsiz mağazalarda, akülü tekerlekli sandalye şarj noktası, kasa ve akıllı destek ünitelerinin bedensel engellilerin ergonomisine uygun şekilde, alçak olması gibi farklı çözümler sunuluyor.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.