Geliştirdiği yazılım sistemi sayesinde hem müşteriler hem de işletme çalışanları büyük kolaylık yaşarken, geleneksel diyafonla sipariş dönemi sona erdi.
Karakoca, çevredeki esnafın telefon ve bilgisayarlarına entegre ettiği sistem üzerinden gelen siparişleri, çay ocağındaki ekran aracılığıyla anlık olarak takip ediyor. Bu yenilikçi çözümle birlikte siparişler daha düzenli ve hızlı bir şekilde müşterilere ulaştırılıyor.

“DİYAFONLA YAŞADIĞIMIZ KARIŞIKLIK SONA ERDİ”
Yeni sistemin işlerliği hakkında bilgi veren Übeyir Karakoca, “Kendi yazılımımızı çay ocağımıza entegre ettik. Artık siparişler internet üzerinden doğrudan ekranımıza düşüyor. Böylece diyafonla sipariş alma devri bizim için bitti. Sipariş karışıklıkları ortadan kalktı, işlerimiz daha pratik hale geldi” dedi.

“BEKLEDİĞİMİZDEN DAHA VERİMLİ OLDU”
Tarihi çarşı ortamında teknolojik yeniliklere karşı başlangıçta mesafeli olduklarını dile getiren Karakoca, kurdukları sistemin beklenenden daha verimli çalıştığını belirtti. “İlk başta bu sistemin bu kadar iyi işleyeceğini tahmin etmiyordum. Ancak süreç içinde gördük ki işler çok daha düzenli ilerliyor. Hem biz rahatladık hem de müşterilerimiz memnun kaldı” ifadelerini kullandı.

Modern yazılım çözümlerinin günlük yaşamdaki basit işlerde bile büyük fark yaratabileceğini gösteren Karakoca’nın girişimi, tarihi çarşının atmosferinde teknolojiyle bütünleşmiş örnek bir dönüşüm olarak dikkat çekiyor.