Konya Büyükşehir Belediyesi Afet Koordinasyon Merkezi (AKOM), KOSKİ’nin acil çağrı hattı olan ALO 185 ile ilgili geçici bir erişim sorunu yaşandığını duyurdu. Yapılan bilgilendirmede, arızanın internet altyapı servis sağlayıcısından kaynaklandığı belirtildi. Teknik aksaklık yaklaşık 1,5 saat sürdü.
Teknik aksaklığa ilişkin Konya AKOM'dan yapılan ilk açıklamada şu ifadeler yer aldı:
"İnternet altyapı servis sağlayıcısından kaynaklanan teknik bir sorun nedeniyle KOSKİ ALO 185 Çağrı Merkezimize geçici süreyle ulaşılamamaktadır.
Sorunun giderilmesine yönelik çalışmalar ilgili firma tarafından sürdürülmekte olup, erişim sağlandığında ayrıca bilgilendirme yapılacaktır."
“ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ”
Konya AKOM'dan yapılan son bilgilendirmede ise, "İnternet altyapı servis sağlayıcısından kaynaklanan teknik sorun çözülmüş olup, KOSKİ ALO 185 Çağrı Merkezimiz tekrar hizmete girmiştir. Anlayışınız için teşekkür ederiz" ifadeleri kullanıldı.