KONTİMDER’de 2022 yılı eğitimleri başlıyor

KONTİMDER, TİMDER Akademi iş birliği ile gerçekleştirilen 2022 yılı online eğitimlerle üyelerini bilgilendirme devam edecek.

KONTİMDER’de 2022 yılı eğitimleri başlıyor
Yayınlanma:
Güncelleme:

KONTİMDER üyelerini bilgilendirme amacıyla TİMDER Akademi işbirliği ile gerçekleştirilecek olan online eğitimler yarın başlayacak. KONTİMDER Yönetim Kurulu Başkanı Gökhan Küçük, sektöre ve dernek üyelerine katkı vermek amacıyla düzenlenen online eğitimlerin düzenlendiğini belirterek, üyelerin eğitimlere katılarak önemli kazanımlar sağlayacağını vurguladı. Pandemi şartlarında değişen ekonomi ve iş modellerinin izlenmesi gerektiğini vurgulayan Gökhan Küçük, “KONTİMDER üyelerimizin sektördeki gelişmeleri ve yeni gelişmeleri öğrenmesi açısından eğitimlerin faydalı olacağını inanıyoruz” dedi.

4 MODÜLDE 18 EĞİTİM VERİLECEK

TİMDER Akademi eğitim programı her yıl olduğu gibi bu yıl da sektörün güncel ihtiyaçları göz önünde bulundurularak oluşturuldu. Uzman isimlerle bir araya gelinerek şekillendirilen eğitim programları, her eğitim sonunda gerçekleştirilecek anket verileri dikkate alınarak katılımcıların değişim talepleri dikkate alınarak uygulamaya konuldu. Bu yılki eğitim programımı ve uzman eğitmen kadrosu www.timder.org.tr adresinden incelenip, eğitim kaydı oluşturulabilecek. TİMDER Akademi eğitimleri bu yıl "Gelişim ve Etkinlik", "Dijitalleşme", "Kurumsallaşma" ve "Sürdürülebilirlik" olmak üzere 4 modül ve toplamda 18 dersten oluşuyor. Sektörün güncel ihtiyaçları göz önünde bulundurularak oluşturulan eğitimler, alanında uzman akademisyen kadro ile verilecek.

TİMDER Akademi Online Eğitim Programı şu şekilde: 22 Şubat 2022 İş'te 2T: Tutku ve Takımdaşlık, 24 Şubat 2022 Zamanı Yönetme ve Sonuç Odaklılık, 1 Mart 2022 De Bono - 6 Şapkalı Düşünme Teknikleri, 3 Mart 2022 Bütünsel Liderlik, 8 Mart 2022 Elektronik Ticaret Yönetimi, 10 Mart 2022 Dijital Dönüşüm ve Yeni Teknolojiler, 15 Mart 2022 Dijital Pazarlama Yol Haritası; Strateji, Araçlar ve Örnekler, 17 Mart 2022 Dış Ticaret Teknikleri, 22 Mart 2022 Performans Değerlendirme ve Stratejik Hedeflerle Yönetim, 24 Mart 2022 Çeviklik; Yeni Yönetim Tarzı, 29 Mart 2022 Kurum Kültürünün Oluşturulması ve Yönetimi, 31 Mart 2022 Kurumsallaşmada Başarı Faktörleri, 10 Mayıs 2022 Stratejik Marka Yönetimi, 12 Mayıs 2022 Satışta Pozitif Müzakere ve İkna, 17 Mayıs 2022 Potansiyel Müşteri Bulma Yöntemleri, 24 Mayıs 2022 Finansal Sürdürülebilirlik, 26 Mayıs 2022 Değişen İtibar Yönetimi ve Tüketici İlişkileri, 31 Mayıs 2022 Nöropazarlama ile Tüketicinin Seçimlerine Bakış.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.