Dilek Çayırbağ Keskin’den Akıllı Bloklarım projesi

Avrupa Komisyonu tarafından Avrupa’daki okullar için bilgi ve iletişim sistemlerini kullanarak işbirliği yapmayı teşvik etmek için kurulan  eTwinning portalına Konya’dan çeşitli öğretmenler Akıllı Bloklarım projesiyle dahil oldular.

Dilek Çayırbağ Keskin’den Akıllı Bloklarım projesi
Yayınlanma:
Güncelleme:

Hamza Evmez Orhan Gazi Ortaokulu (Karatay)  yöneticiliğinde, Dilek Çayırbağ Keskin Ertuğrul Gazi Ortaokulu (Selçuklu) ve Şerife Sargın Karaaslan Cumhuriyet İlkokulu (Karatay)  kuruculuğunda faaliyete geçen Akıllı Bloklarım projesi bu yıl Ocak ayında başladı. Özlem Yasunoğlu Altındağ Belediyesi Aktaş Anaokulu (Ankara), Tuba Tanriverdi/Şehit Mehmet Kocabay Ortaokulu (Dilovası, Kocaeli), Fazilet İclal Ketboğa Özlüce Anaokulu (Nilüfer, Bursa), Deniz Ceylan Döven Hobyarlı Ahmet Paşa İlkokulu (Fatih, İstanbul), Zehra Çelik Kocakaya Hacımusa Anaokulu (Demre, Antalya ),  Zuhal Batakcı İsmet Paşa İlkokulu ve Melek Şahin İsmet Paşa İlkokulu  (Sungurlu, Çorum), Arzu Ehmedova ve Sevinc Hüseynova (Bakü, Azerbaycan) proje ortakları birlikte çalıştılar. 

dilek-cayirbag-keskindenakilli-bloklarim-projesi.jpg

OLUMLU GERİ DÖNÜŞLER ALINDI

Akıllı Bloklarım projesinde logo oyuncaklarıyla, rakam çalışmaları, kavram çalışmaları, müzik ve ritim çalışmaları, deneyler, örüntü, kodlama, su doku çalışmaları, ilişki kurma, renk kavramları, özgün tasarımlar oluşturma çalışmaları yapıldı.  Bu projede yapılan çalışmalarla öğrencilerin erken yaşta farkındalık oluşturmaları, çoklu zeka alanlarını geliştirmeleri, yaparak yaşayarak öğrenmeleri hedeflendi. Ayrıca öğrencilerin oyun yoluyla eğlenerek öğrenmeleri de sağlandı. Öğrencilerin, deneme yanılma yoluyla hayatı keşfetmeleri, yaratıcı etkinlikler yapmaları, dikkatlerini toplayabilme, kendilerini ifade edebilme, yeteneklerinin, gelişimlerinin her alanlarında olumlu yönde ilerlemesi sağlandı. Öğrenci, öğretmen ve veli webinarlarında çeşitli etkinlikler düzenlendi, bu etkinliklere uzman konuklar davet edildi. Proje süresince veli, öğretmen öğrenci işbirliği ve uyum içerisinde çalışmalar yürütüldü. Yenilikçi, işbirlikçi ve yaratıcı çalışmalar yapılırken farklı web 2.0 araçlarını kullanıldı, bunları müfredata entegre edildi. Proje süresince gerçekleştirilen çalışmaların öğrencilere olumlu katkılar sağladığı gözlemlendi, velilerden olumlu dönüşler alındı. Bu projenin sosyal medya hesapları ve web sitesi de bulunuyor. AB Haber Merkezi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.