‘Çiçeksepeti’ Vah Vah’
Her seferinde bu kez son deyip ama uygulamasını silmedigim için hep aynı hataya düştüğüm uygulama!
Bundan iki sene öncesine kadar ne sipariş versem aynı gün teslimatsa o gün, eğer başka bir zamanlamadaysa da o zaman teslim edilen, 10 numara bir uygulamayken şu an eskiye nazaran çalışma standartları vasatın altında diyeceğim Çiçeksepeti... Neredeyse son verdiğim üç siparişte de sorun çıkardı. Hatta çevremde veryansın ettiklerim de hep aynı dertlerden muzdarip olunca yazmak istedim.
Yakın zamanda sipariş verdiğim çiçek bana haber verilmeden ‘telefona ulaşamadık’ gerekçesiyle, paramın da geri iadesinin olmasıyla o gün adına mağdur edildim.
Sanki mesaj bilgilendirmesi yok gibi bir kaç kez telefon çekmediği için ulaşamayınca ‘ürününüzün durumu bu şekilde’ diye bir mesaj gelmeden, ben gönderilecek diye beklerken geri param iade edildi.
Saat 10’ dan 13:00’e kadar gitmesi gerekirken saat beşe kadar hiçbir çaba sergilenmediği gibi haber de verilmedi. Ve ben takip etmesem bilgi notu geçilmedi.
Neyse dedim aradan birkaç ay geçti.
Doğum günü için bakınırken bir hediye hoşuma gitti tereddüt ile bir sipariş verdim. Hatta riske atmamak için aynı gün teslimatı seçmedim, ertesi günü tercih ettim. Verdiğim siparişin onayı geldi. Aradan iki saat geçti, gelen bir mesajda ‘siparişinizin 20 dk içinde yeni tarihini seçmek için tıklayın’ mesajı geldi.
Bana soruldu mu değişmesini istiyor muyum? Hemen satıcıya sordum tabi cevap gelmedi.
Sonra akşam üzeri müşteri hizmetleri aradı. Size kupon tanımladık kusura bakmayın Çarşamba olarak seçtiğiniz bilmem kaç numaralı gönderiniz iki gün sonra yani cuma gitse uygun olur mu, çünkü araç bozuldu diyor.
Burada bir gülmem gerekecek. Koskocaman Çiçeksepeti çalıştığı işletmelere bakın, aracı iki gün arızalı ve teslimat yok.
Müşteriyi mağdur etmenin yanı sıra tanımladıkları kupon hediyesi de tekrar alışveriş yapıp belli bir meblağ sonra indirim uygulanıyor. Yani diyor ki bizden almaya devam edin biz de bu şekilde hataya devam edelim.
Eğer büyüdükçe bu kadar iş yükünü kaldıramayacaksanız bu kadar kollara ayrılmayın. Sadece bir tarafta devam edin. Mesela sadece çiçek gönderim yapın. Her işi yapınca başarılı olamıyorsanız mağdur da etmeyin.
Her seferinde hata yapıp kupon tanımlayınca inanın başarı yakalanmıyor.
Bir de sizin adınıza çalışan kurumları takip edin ve müşteri mağduriyetini gidermek için çabalarına, pardon çabasız tavırlarına bakın. İnanın dışardan çok komik görünüyor.
Araç arızası!
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.