ADESE’nin kasiyerleri için yazdığım yazıya,
ADESE’den cevap geldi.
ADESE Müşteri Hizmetleri’nden Sayın Salih Yılmaz,
Olayı soruşturduklarını, kamera kayıtlarını izlediklerini söyleyerek,
“Kasiyerlerimizin daha dikkatli davranması için uyarıldı” dedi.
Yazımı müşteri şikayeti olarak algıladıklarını,
Buna göre gerekli soruşturma açtıklarını söyleyen Salih Yılmaz,
“ADESE’nin çok büyüdüğünü ancak her müessesenin en önemli sorunu olan
Yetişmiş eleman sorununu kendilerinin de yaşadıklarını söyleyerek,
“Hizmet içi eğitimler yapmamıza rağmen
Bazen böyle aksilikler de olabiliyor,
Bunu en aza indirmek için çaba sarf ediyoruz.
El birliği içinde bunu da yeneceğiz” dedi.
Salih Yılmaz’a gösterdiği nezaketten dolayı teşekkür ederim.
Yazdığımız yazıda bizimde amacımız,
ADESE ile ilgili kötü bir düşüncemiz olmamasıdır.
Amacımız, Konya’mızın seçkin markası ADESE’ye yakışmayan bu tavırların
Üst yönetim tarafından dikkate alınmasını istedik.
Bunda da haklı olduğumuzu görmenin mutluluğu içerisindeyiz.
ADESE gibi büyük müesseseleri birkaç kasiyerin olumsuz tavrı ile bir çırpıda silemeyiz,
Aksine içindeki çürük elmaları atarak,
Adına ve büyüklüğüne yakışır kadrolar ile
Konya ve ülke ekonomisine katkılarının devamı için yardımcı olmalıyız.
Barındırdığı istihdam ve ürettiği katma değer ile
Ülkemizin parmakla gösterilen firmalarından biri olan ADESE,
Yaptığı yatırımlar ile de büyümesine devam etmektedir.
Her büyüyen kuruluşun kabusu olan
Yetişmiş ve kalifiye eleman sorununu ADESE de yaşamaktadır.
Ancak en kısa zamanda bunu da çözeceğine
Konyalıları yine hizmetleri ile gururlandıracağına inanıyorum.
ADESE yönetimine ve özellikle açıklamaları için Salih Yılmaz beye teşekkür ederim.