Son zamanlarda Türkiye’de yaşanan pahalılık durumu, restoranlara da yansıdı. İşletmelerde, menülerdeki fiyatlar günden güne arttı. Ancak tüketici, bazı fiyat artışlarını istismar olarak yorumladı. Tepkisini göstermek isteyen sosyal medya kullanıcıları, #fahişyemeğeboykot hashtagiyle kampanya başlattı. Kampanya çığ gibi büyüdü.
Hafta sonu restoranlarda yemek yememek üzere kampanya başlatan sosyal medya kullanıcıları, çağrısını #fahişyemeğeboykot hashtagiyle yaptı.
MTM Medya Takip Merkezi’nin, dijital medya dinleme platformu DigiLUP verilerine göre, sosyal medya kullanıcıları, X platformundan başlayan kampanyaya Instagram, Facebook, Ekşi Sözlük, Youtube, Dailymotion gibi birçok platformdan katılım sağladı ve 200 bini aşkın paylaşım yaptı.