Sesli Fatura projesiyle MEPAŞ, müşteri deneyiminde zirveye çıkıyor

Meram Elektrik Perakende Satış A.Ş. (MEPAŞ), müşteri deneyiminde sunduğu çözümlerle bir kez daha takdir topladı.

Sesli Fatura projesiyle MEPAŞ, müşteri deneyiminde zirveye çıkıyor
Yayınlanma:

Türkiye'nin ilk müşteri deneyimi program programı olan 7. CX Awards Türkiye kapsamında Sürdürülebilirlik “İyi Fikir” Ödülü Meram Elektrik Perakende Satış A.Ş. (MEPAŞ) verildi.

Nice Medya tarafından düzenlenen ve farklı sektörleri bir araya getiren bu prestijli etkinlikte MEPAŞ, engelli pazarların görmesi için geliştirilen Sesli Fatura projesiyle öfatura bilgilerine hızlı ve kolay erişim ile fark yaratan bir çözüm olarak öne çıktı.

MEPAŞ'TAN ERİŞİLEBİLİRLİK İÇİN ÖNEMLİ ADIM

Ödülle ilgili konuşan MEPAŞ Müşteri Hizmetleri ve Operasyonlar Direktörü Fatih Yetimoğlu ,

“Engelli hayatlarını kolaylaştırmak amacıyla hayata geçirdiğimiz bu başarıları bizim için büyük bir gurur kaynağıdır. MEPAŞ olarak müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik çözümler üretmeye devam etmektedir. Bu başarıda emeği geçen tüm ekip arkadaşlarına ve desteklerini esirgemeyen teşekkür ederiz" dedi.

Müşteri odaklı ve sürdürülebilir projeleriyle sektörel yön veren MEPAŞ, toplumun değer katan verilerinin hız kesmeden devam edeceğini belirtti.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.