Konya
Açık
3°
Aksaray
Az bulutlu
4°
Karaman
Parçalı az bulutlu
1°
Ara
reklam
Anadolu'da Bugün Konya Haberleri Meram Belediyesi’nden Gençlere Dijital Sahne: E-Spor Turnuvası Nefes Kesti

Meram Belediyesi’nden Gençlere Dijital Sahne: E-Spor Turnuvası Nefes Kesti

Konya’nın Meram ilçesinde gençlere yönelik gerçekleştirilen Meram Gelişim Akademisi (MEGA) projesi kapsamında düzenlenen Lise ve Üniversiteler Arası MEGA E-Spor Turnuvası, final karşılaşmaları ve renkli etkinliklerle sona erdi.

Okunma Süresi: 2 dk

MEGA Mehmet Ali Özbuğday Gençlik Merkezi’nin ev sahipliği yaptığı turnuva, 19-23 Nisan 2025 tarihleri arasında gerçekleştirilen online eleme turlarıyla başladı. 26-27 Nisan’da yüz yüze yapılan final karşılaşmaları ise izleyicilere unutulmaz anlar yaşattı.

3-3.jpg

Toplamda 146 takımın başvurduğu turnuvada Valorant kategorisinde 100, League of Legends kategorisinde ise 46 takım yer aldı. Turnuva boyunca sadece dijital arenalarda değil, etkinlik alanında da heyecan doruktaydı. Masa tenisi, akıl oyunları, kolye yapımı, ahşap işçiliği ve tişört baskı gibi atölyelerle gençler hem eğlendi hem de yeteneklerini sergileme fırsatı buldu.

Final karşılaşmalarının ardından ödül töreni düzenlendi. Konya Gıda ve Tarım Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Kıvanç Bilecen'in de katıldığı törende dereceye giren takımlar şu şekilde açıklandı:

LEAGUE OF LEGENDS KATEGORİSİ:

HOMO SAPİENS

NEÜ E-SPOR

KTO KARATAY E-SPOR

VALORANT KATEGORİSİ:

ALLESGUT

THE CURSED FİVES

ASASANIN MÜRİDLERİ

7-1.jpg

Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, turnuvaya katılan tüm gençleri ve başarıya ulaşan takımları tebrik ederek, e-sporun çağın önemli bir gerçeği haline geldiğini vurguladı. Başkan Kavuş, “Gençlerimizin dijital dünyada donanımlı bireyler olarak yetişmeleri için projelerimizi sürdüreceğiz. Türkiye’nin ilk e-spor merkezlerinden birini Meram’da kurmanın gururunu yaşıyoruz. Bu organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.

Meram Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinlik, hem dijital hem de sosyal anlamda gençlerin gelişimine önemli katkı sağladı.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *