Zade Vital, Altın Pusula’da ‘Türkiye Markası’ seçildi

Türkiye’nin sağlıklı yaşam dostu markası Zade Vital, bu sene 50. yılını kutlayan Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından 20’ncisi düzenlenen Altın Pusula’da ‘Türkiye Markası’ ödülünün sahibi oldu.

Zade Vital, Altın Pusula’da ‘Türkiye Markası’ seçildi

Bu yıl 21 ana ve 27 alt kategoride 400’e yakın projenin incelendiği Altın Pusula’da ‘Türkiye Markası’ kategorisi ödülü ‘Çörek Otu Günü’, Zade Global ile ABD ve 20 ülkede yürütülen çalışmalarıyla Zade Vital’e verildi.

ade Vital’in Genel Müdürü Dr. Çağlan Kuruner, “Doğanın muhteşem hediyelerinden ilham alan ve sosyal sorumluluk felsefesiyle bundan yıllar önce faaliyete geçen Zade Vital olarak Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından düzenlenen Altın Pusula’da bu anlamlı ödüle layık görülmekten kıvanç duyuyoruz. Yerli ve milli bir marka DNA’sına sahip olmamızla beraber, Çörek Otu Günü projemiz kapsamında bu özel tohumun farkındalığını arttırmakla kalmayarak, global arenada da çörek otunun bilinirliğini arttırmak adına önemli adımlar attık. ‘Çörek Otu Günü’ gibi projelerle Türk tohumlarının gücünü dünyaya tanıtmaya devam edeceğiz” dedi.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.