"Arzum Seninle" uygulaması 6. CX Awards Turkey'de "Büyük Düşünce Ödülü"nü aldı

Arzum Teknoloji Ürün ve Tedarik Zincirinden Sorumlu Genel Müdür Arif Emre Ünal:- "Kullanıcılarımıza, ürünlerimiz ve hizmetlerimizle her geçen gün en iyi deneyimi yaşatmak adına kendimizi sürekli geliştiriyor, her yıl yatırımlarımızı artırıyoruz"

"Arzum Seninle" uygulaması 6. CX Awards Turkey'de "Büyük Düşünce Ödülü"nü aldı
Yayınlanma:

Arzum, bu yıl 6'ncısı düzenlenen CX Awards Turkey'de, "Arzum Seninle" uygulaması ile "En İyi Dijital Müşteri Deneyimi Kategorisi"nde "Büyük Düşünce Ödülü"nün sahibi oldu.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Arzum, en iyi müşteri deneyimi uygulamalarını ödüllendiren CX Awards Turkey yarışmasından ödülle döndü.

Şirket, Türkiye'nin bankacılıktan sigortacılığa, finanstan sağlığa, perakendeden e-ticarete, enerjiden turizme kadar birçok öncü sektöründeki müşteri deneyiminde yaratıcı ve etkileyici projelerin ödüllendirildiği yarışmadan "3+1 Yıl Ek Garanti Kampanyası" - "Arzum Seninle" uygulaması ile "En İyi Dijital Müşteri Deneyimi Kategorisi"nde küçük ev aletleri dalında "Büyük Düşünce Ödülü"ne layık görüldü.

"Vadettiğimiz müşteri deneyiminin de ötesini sunmaya odaklanıyoruz"

Açıklamada görüşlerine yer verilen Arzum Teknoloji Ürün ve Tedarik Zincirinden Sorumlu Genel Müdür Arif Emre Ünal, "Kullanıcılarımıza, ürünlerimiz ve hizmetlerimizle her geçen gün en iyi deneyimi yaşatmak adına kendimizi sürekli geliştiriyor, her yıl yatırımlarımızı artırıyoruz. Günümüzün olmazsa olmazları teknoloji ve dijitale her alanda yer vermeye, çağrı merkezi, mobil uygulama, sosyal medya ve web sitemizin de dahil bulunduğu her noktadan kullanıcılarımıza dokunarak, vadettiğimiz müşteri deneyiminin de ötesini sunmaya odaklanıyoruz." ifadelerini kullandı.

İnovasyon tutkusuyla geliştirdikleri teknolojilerin ve ayrıcalıklı hizmetlerle kazandıkları ödüllerin kendilerini son derece mutlu ettiğini aktaran Ünal, "İşimizi geleceğe taşımamıza yardımcı oluyor. Kuşak fark etmeksizin kullanıcılarımızla aramızdaki bağları daha da güçlendiriyor. Hem kullanıcılarımızın hem de CX Awards Turkey gibi müşteri deneyimini ölçümleyen ve ödüllendiren otoritelerin bize layık gördüğü bu değeri daha da yukarı taşımak adına insan ve teknoloji odaklı müşteri deneyimi yatırımlarımızı gelecekte de sürdüreceğiz." değerlendirmesinde bulundu.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.