Konya'nın değerini arttırıyorlar

“İnovasyon, Teknoloji ve Finansal Enstrümanlarla Anadolu Yarına Hazırlanıyor” temasıyla yapılan toplantıda “Konya İtibar ve Marka Değer Performansı Araştırması” sonuçları ve şehrin öne çıkan markaları açıklandı.

Konya'nın değerini arttırıyorlar

Zirvede Marketing Türkiye’nin Akademetre Araştırma ve Stratejik Planlama şirketiyle birlikte yaptığı ‘Konya İtibar ve Marka Değer Performansı Araştırması’nda kentin öne çıkan markaları da ilan edildi.

Araştırmaya göre kentin en değerli markası Konya Şeker oldu. Onu takip eden diğer markalarsa şöyle: Torku, Adese, Atiker, Selva Makarna, Konya Çimento, Rapsodi Home Furniture, Pakpen.

KONYA’YA DEĞER KATAN MARKALAR DA ÖDÜL ALDI

Ayrıca Marketing Türkiye’nin şehrin kanaat önderleriyle, ileri gelenleriyle birlikte yaptığı “Konya’ya Değer Katan Markalar” değerlendirmesinde kent ile anılan kurum ve markalar da duyuruldu. Şehrin ileri gelenleriyle belirlenen markalar da İdeal Öğrenci Yurtları, Avcan Petrolleri, Uysal Hidrolik, Mavi Işık Güzellik Merkezi, Paşam Pastanesi, Prodem Dil Okulları, Yuntes isimlerinden oluştu.

İdeal Öğrenci Yurtları’nın ödülünü İdeal Öğrenci Yurtları ve ABK Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Baydar, Nadir Avcan’ın ödülünü Genel Müdür Temel Peker, Pakpen adına Yönetim Kurulu Üyesi Fuat Tuza, Uysal Hidrolik adına Genel Müdür Hasan Hüseyin Uysal, Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu ve SÜ İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Hüseyin Altunbaş’ın elinden aldılar. (Erhan Dargeçit)

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.