e-Devlet'te "engeller" kalktı

"E-Devlet'te Engel Yok" projesi kapsamında geliştirilen "İşitme Engelli Çağrı Merkezi" projesinin test uygulamasının dün hizmete açıldı

e-Devlet'te "engeller" kalktı

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Feridun Bilgin, işitme engelli vatandaşların, görüntülü canlı destek ortamı üzerinden operatörlere yazı veya işaret dili kullanarak istek, öneri ve şikayetlerini kolay bir şekilde ifade edebileceklerini belirtti. Bilgin, yaptığı açıklamada, "e-Devlet'te Engel Yok" projesi kapsamında geliştirilen"İşitme Engelli Çağrı Merkezi" projesinin test uygulamasının dün hizmete açıldığını ifade ederek, "İşitme engelli vatandaşlarımızın iletişim gereksinimlerini karşılayacak şekilde hazırlanan yeni hizmet, işaret dili bilen operatörlerimizin hafta içi saat 08.00 ile 18.00 saatleri arasında çalıştığı çağrı merkezi şeklinde kurgulandı. Karşılıklı görüntülü canlı destek ortamı üzerinden operatörlerimize yazı veya işaret dili kullanarak istek, öneri ve şikayetlerini kolay bir şekilde ifade edebilecekler" diye konuştu.

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.